MTS organizacja wydarzeń Szczecin
Tytuł: MTS organizacja wydarzeń Szczecin
URL: mts.pl
ID: 5491
Wyświetleń: 811
Aktualizacja: 17 06 2015
Wyróżnij wpis
Link nie działa/spam ? | Skontaktuj się z właścicielem
Szczegóły strony mts.pl:
Międzynarodowe Targi Szczecińskie rocznie wykonują ponad 50 projektów, w których uczestniczy niemal milion osób. Największymi walorami firmy są doświadczenie, profesjonalizm i kompleksowość funkcjonowania. Firma specjalizuje się w organizacji targów, przedsięwzięć gospodarczych, kulturalnych, edukacyjnych, biznesowych, sportowych oraz rekreacyjnych. Naszym klientom Polecamy pomoc w zakresie projektowania, zabudowy i obsługi merytorycznej oraz technicznej stoisk, wynajmu sal konferencyjnych, sprzętu, logistyki, cateringu oraz marketingu. Szczegóły współpracy dostępne są na naszej stronie internetowej.
Słowa kluczowe: | organizacja bankietów szczecin, organizacja imprez szczecin, obiekty konferencyjne, organizacja eventów szczecin |
Kategorie: | Firma » Usługi Firma » Imprezy integracyjne |
Informacje dodatkowe :
- Nazwa firmy: MTS
- Miasto: Szczecin
- Telefon: 91 464 44 01
Lokalizacja:
Komentarze:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
Amlux sprzątanie biurowców »
W Warszawie znajduje się siedziba funkcjonującej od wielu lat na polskim rynku firmy sprzątającej Amlux. Specjalizujemy się w świadczeniu usług porządkowych i czyszczeniu powierzchni w obiektach użyteczności publicznej. Są to między innymi galerie handlowe, placówki słu ...
Perfect Błysk Izabela Sabanty Łódź »
Czyste biuro, uporządkowane powierzchnie magazynowe, zawodowo zamontowane reklamy to wizytówka wszelkiego przedsiębiorstwa. By utrzymać schludność i zająć się prowadzeniem prywatnego biznesu, warto zaufać sprawdzonej jednostce, która porządkowaniem i usługami porządkowy ...
Kwiat Lilii »
Prezentujemy Państwu restaurację Kwiat Lilii z siedzibą w Łodzi, w której serwowane są przeważnie dania kuchni polskiej. Obszerne menu sprawia, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Organizujemy różnego rodzaju przyjęcia okolicznościowe na 60 osób, w tym spotkania fir ...