Sampling i outsourcing
Tytuł: Sampling i outsourcing
URL: www.iqfm.pl
ID: 871
Wyświetleń: 2085
Aktualizacja: 11 03 2013
Wyróżnij wpis
Link nie działa/spam ? | Skontaktuj się z właścicielem
Szczegóły strony www.iqfm.pl:
Sukces sprzedażowy producentów FMCG zależy od decyzji zakupowych klientów sieci handlowych, dlatego działania marketingowe powinny być skierowane właśnie do osób decydujących o zakupach. Tzw. shopper marketing zmierza do przyciągnięcia uwagi jak największej liczby klientów tak, by dokonali oni zakupu właśnie tego, a nie innego towaru. Temu służą choćby promocje w punkcie sprzedaży i oferowanie konsumentom darmowych próbek produktu. W ten sposób otrzymują oni pomoc w podjęciu decyzji o zakupie, a producentowi daje to przewagę nad konkurencją. Wierność danej marce pomagają zbudować programy lojalnościowe oraz konkursy, dodatkowo dające konsumentom poczucie, że za dokonanie wyboru produktu danej marki są wynagradzani. W ten sposób także ich doraźne potrzeby są zaspokajane, a te pozytywne doznania zaczynają być łączone z konkretną marką.
Słowa kluczowe: | siły sprzedaży, promocje, promocja marki, sprzedaż |
Kategorie: | Biznes i Ekonomia » Marketing Firma » Marketing Biuro i Reklama » Reklama |
Komentarze:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
Praca w domu »
Prowadzenie firmy wiąże się z dużą odpowiedzialnością leżącą na boku właściciela. Tak na prawdę istnieje możliwość zredukowania szans na niepowodzenie. Dzięki pracy w domu oszczędność widoczna jest na każdym kroku, a najwięcej oszczędza się na pieniądzach, które służą d ...
CBM Test - jakościowe badania marketingowe »
Jesteśmy agencją badania rynku, która od 2000 roku z powodzeniem funkcjonuje w Polsce, oferując między innymi: badania marketingowe ilościowe i jakościowe, weryfikację segmentacji rynku, badania satysfakcji klientów i zadowolenia pracowników, a także sprawdzanie zaangaż ...
Feb.net.pl skuteczny marketing »
Generujemy dodatkową sprzedaż, budujemy brand i chcemy z Tobą współpracować! Mamy za sobą lata owocnej współpracy z naszymi Klientami. Przeszliśmy długą drogę i wiele zmian organizacyjnych. Teraz doskonale wiemy, w czym jesteśmy mocni i jak możemy najlepiej pomagać nasz ...