Kampanie SMS, MMS, E-mail, bazy b2b, b2c
Tytuł: Kampanie SMS, MMS, E-mail, bazy b2b
URL: asendo.pl
ID: 426
Wyświetleń: 1905
Aktualizacja: 17 12 2012
Wyróżnij wpis
Link nie działa/spam ? | Skontaktuj się z właścicielem
Szczegóły strony asendo.pl:
Kampanie SMS, MMS, E-mail pozwalają w prosty i szybki sposób dotrzeć do nowej grupy potencjalnych klientów. Wystarczy określić grupę docelową, wybrać dostawcę bazy b2b, b2c i poczekać na napływające odpowiedzi. Wszystkie bazy niedostępne z poziomu konfiguratora można zamówić składając zapytanie indywidualne bezpośrednio do dostawców współpracujących z aSendo.pl. W serwisie można zrealizować również kampanie do baz operatorów infrastrukturalnych oraz do własnej bazy użytkowników (klientów, kontrahentów, pracowników). W celu zapoznania się z pełną ofertą aSendo.pl zapraszamy na naszą stronę.
Słowa kluczowe: | mms, wysyłka sms, bazy danych, reklamowe, e-mail, kampanie marketingowe |
Kategorie: | Biznes i Ekonomia » Marketing Biznes i Ekonomia » Reklama Firma » Usługi |
Informacje dodatkowe :
- Nazwa firmy: Asendo Sp. z o.o.
- Adres firmy: Św. Marcina 111
- Kod pocztowy: 43-430
- Miasto: Ochaby Wielkie
- Województwo: Śląskie
- NIP: 548-265-78-69
Lokalizacja:
Komentarze:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
Mazowiecka Agencja Eventowa METRO-Promotion »
Agencja z ponad 10 letnim doświadczeniem organizująca różnego typu eventy w całej Polsce. Duży park urządzeń rekreacyjnych dla dzieci i dorosłych. Impresariat gwiazd, organizacja koncertów. Imprezy firmowe, integracja, bankiety, konferencje, targi; pikniki rodzinne i sp ...
CADAS Software sondaże »
Pragnęlibyśmy nakłonić Państwa do zapoznania się z naszą ofertą. Firma CADAS działa w branży badania rynku i opinii publicznej od 1990 roku. Siedziba naszej firmy mieście się w Warszawie, ale usługi zaświadczamy na terenie całego kraju. Działalność naszą wspierają wykwa ...
CBM Test - jakościowe badania marketingowe »
Jesteśmy agencją badania rynku, która od 2000 roku z powodzeniem funkcjonuje w Polsce, oferując między innymi: badania marketingowe ilościowe i jakościowe, weryfikację segmentacji rynku, badania satysfakcji klientów i zadowolenia pracowników, a także sprawdzanie zaangaż ...