Blog o marketingu - Marketingowa-moc.pl
Tytuł: Blog o marketingu - Marketingowa-mo
URL: www.marketingowa-moc.pl
ID: 215
Wyświetleń: 7401
Aktualizacja: 24 10 2013
Wyróżnij wpis
Link nie działa/spam ? | Skontaktuj się z właścicielem
Szczegóły strony www.marketingowa-moc.pl:
Blog o marketingu "Marketingowa Moc" to witryna skierowana do właścicieli małych biznesów, a także osób pasjonujących się tematem marketingu. Na blogu znaleźć można wiele cennych rad i wskazówek na temat nowoczesnego, marketingowego podejścia do prowadzenia biznesu. Autor prezentuje wiele praktycznych technik i strategii, które są możliwe do stosowania dla przeciętnego mikro przedsiębiorcy. Na stronie bloga można również zapisać się na bezpłatny kurs marketingu online, który krok po kroku pozwoli zdobyć podstawową wiedzę na ten temat. Serdecznie zapraszamy do odwiedzania Marketingowej Mocy.
Słowa kluczowe: | narzędzia marketingu, marketing mix przykład, blog marketingowy, marketing mix przykłady, blog o marketingu, koncepcja marketingu |
Kategorie: | Biznes i Ekonomia » Marketing Edukacja i Nauka » Szkolenia Internet i Komputery » E-marketing |
Informacje dodatkowe :
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Skype: http://www.facebook.com/MarketingowaMoc
Lokalizacja:
Komentarze:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
Praca w domu »
Prowadzenie firmy wiąże się z dużą odpowiedzialnością leżącą na boku właściciela. Tak na prawdę istnieje możliwość zredukowania szans na niepowodzenie. Dzięki pracy w domu oszczędność widoczna jest na każdym kroku, a najwięcej oszczędza się na pieniądzach, które służą d ...
Sampling i outsourcing »
Sukces sprzedażowy producentów FMCG zależy od decyzji zakupowych klientów sieci handlowych, dlatego działania marketingowe powinny być skierowane właśnie do osób decydujących o zakupach. Tzw. shopper marketing zmierza do przyciągnięcia uwagi jak największej liczby klien ...
CBM Test - jakościowe badania marketingowe »
Jesteśmy agencją badania rynku, która od 2000 roku z powodzeniem funkcjonuje w Polsce, oferując między innymi: badania marketingowe ilościowe i jakościowe, weryfikację segmentacji rynku, badania satysfakcji klientów i zadowolenia pracowników, a także sprawdzanie zaangaż ...